tiistai 20. lokakuuta 2015

Mitä minä välttelen?

Meikäläinen välttelee monia asioita. Pyykkien hakemista kuivaushuoneesta, imurointia, aamutunteja koulussa, bussilla kulkemista, polkupyöräilyä, vaateshoppailua, lääkärikäyntejä, silmälasien hankkimista, kalliiden elintarvikkeiden ostamista... Listaa voisi varmaankin jatkaa loputtomiin. Vaan miksi höpisen asioista, joita olen vältellyt? Noh, tietenkin koska Pinterest-haasteen neljäntenä aiheena oli "jotain, mitä olet vältellyt"!

Alunperin tämänkertaisen projektin piti liittyä siivoukseen, mutta vanhempien vieraillessa luonani siivosimme äidin kanssa koko asuntoni, joten eipä nyt siivousprojektille oikein tullutkaan tarvetta. Jouduin oikein kunnolla miettimään, mitä olen vältellyt, ja miten saisin sen liitettyä Pinterest-haasteeseen, kunnes minulla välähti! 

Olen ajat stten hommannut Blend Bamboo -lankaa tiskirättejä varten, vaan enpä ole niitä saanut tehtyä. Hetken selailun jälkeen törmäsin tosi kivan näköiseen Tiskikukka-ohjeeseen, ja pian puikot alkoivatkin sauhuta. Toivottavasti tätä tiskirättiä tulee myös käytettyä yhtä innokkaasti!



2 kommenttia:

  1. Ihanan värinen tiskirätti! Olen myös tehnyt näitä ja nykyään meillä ei muita tiskirättejä enää käytetäkään. Kannattaa tehdä useampi, jotta voi välillä heittää pyykkiin. Oon omani tehnyt Novitan Bambusta aikoinaan ja se hyvä puoli niissä on, että voi pestä 60 asteessa pesukoneessa.
    Mikä muuten on Blend Bamboossa pesulämpötila?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista! Pitää kyllä muutama tiskirätti tehdä lisää, mutta vasta sitten, kun joululahjojentekokiireet ovat ohitse. :)
      Blend Bamboossa suositeltu pesulämpötila on 30°C, mutta olen lukenut, että porukka pesee näitä myös 40 asteen lämpötilassa, eikä tiskirätit mene miksikään. :)
      Hieman muuten ketuttaa, kun Lankamaailmassa oli viime viikolla Blend Bamboo 5 kerää 10 euroa, enkä tajunnut hyödyntää tuota tarjousta...

      Poista